Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

lockpick blog rss

Blog látogatottság...

2009.11.27. 14:16 lockpickersrac

Kedves Lockpickerek, Tisztelt Érdeklődő Látogatók!

 

Ezúton szeretnénk megköszönni az aktív látogatásotokat és hasznos hozzászólásaitokat, kommentjeiteket a blogunkban!

Engedjétek meg, hogy közzé tegyek néhány forgalmi adatot, amire nagyon büszkék vagyunk:

 

-          2009 november folyamán elértük a 17000 látogatót, ez azt jelenti, hogy október óta több, mint négyszeresére növekedett a látogatottságunk.

-          Napi átlag 240-szer látogatnak meg bennünket és

-          a legjobb napunkon (november 17-én) 447-en olvasták a lockpick.blog.hu-t.

Mindezért hálás köszönet jár Nektek!

 

Reméljük kedvetekre lesz a jobb felső sarokban a jövőben látható reklám, ahonnan aktuális és várhatóan érdekes híreket tudhattok meg a témával kapcsolatosan.

Ha szorgalmasan kattintgattok a reklámra, akkor várhatóan mihamarabb összejön annyi pénz, hogy megvehetjük belőle azt a lockpicker szettet, amit egy játék keretében kívánunk Nektek felajánlani első díjként. Mi felteszünk kérdéseket a blogban írtakból, Ti pedig okos válaszokat küldtök... (smiley)

 

Szeretnénk Tőletek elnézést kérni a múltban és a jövőben törölt offtopic kommentekért, de az átláthatóság és olvashatóság érdekében ezektől sajnos meg kell válnunk. Mindazonáltal tervezzük egy Fórum létrehozását is, ami később remélhetőleg bőven el fogja bírni a nagy mennyiségű (akár offtopic) hozzászólást.

Jó szokásotokat azért tartsátok meg és küldjetek nekünk kérdéseket és kommenteket, hiszen ezek nagymértékben befolyásolják a blog témájának irányát.

 

Továbbra is ébren tartjuk a kérdést, hogy lenne-e igényetek egy magyar csapat indítására a német lockpicking bajnokságban? A német SSDeV klub már kiírta a 2010-es programját.

A tárgyi feltételeket (pl. utazás) megpróbáljuk mi biztosítani és várjuk érdeklődők jelentkezését. A szervezésről rendszeresen fogunk aktuális információkat közölni itt a blogban.

 

Köszönjük figyelmeteket és a jövőre nézve jó olvasást és aktív kommentezést kívánunk!

 

Zárak nyíljatok!

 

Üdv: Lockpickersrác és DrLockpick

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lockpick.blog.hu/api/trackback/id/tr321556416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

firebird_ 2009.12.02. 19:07:30

Hali, magyar csapatba indulnék, költségeim fedezete nemprobélma, időm van csak keveés.

lockpickersrac · http://lockpick.blog.hu 2009.12.22. 22:49:18

@firebird_:
Köszi Firebird!
Akkor már most tedd magad szabaddá 2010 szeptember 24-26 között!!! Mert utazunk Würzburg-ba!
Mindenről időben fogjunk értesíteni az érdeklődőket... Ti csak gyakoroljatok, hátha elhozunk néhány szép nyereményt...:-)

lelkeskezdő 2009.12.23. 11:03:28

@lockpickersrac: hi szep.24 a szülcsinapcsim.
látom most volt egy kis időd végignézni a blogot:)

lockpickersrac · http://lockpick.blog.hu 2009.12.23. 11:36:36

@lelkeskezdő:
Na akkor az egy remek szülinapi ajándék lenne részt venni a versenyen!!!
Sajna nagy volt a roham a karácsonyi szabadságolások előtt... Na de majd most!

maRcika 2010.01.11. 20:26:38

Sziasztok őrültek :)
Én még nagyon uj vagyok a témában, konkrétan tegnap este 11kor olvastam elöször a blogot, és az alapelveket. Nem hagyott nyugodni a dolog, és ma raszantam egy 15 percet, bemetem egy 100ft-os boltba, vettem 2 fajta méretü hullamos hajcsatot, a végüket amennyire tudtam visszahajtottam, mint a videoban, forgatónak meg egy rotring fémrészét le is kaptam, ahogy a kezdöknek ajánlják.
Gyorsan körülnéztem a kertben, találtam egy HBZ ajtózárat(majdnem új, 5 henger alaku stift), amibe pont illett a forgató, és a kisebbik pick.
Nem telt bele egy perc, és elfordult. fél óra gyakorlas utan , ez az 1 perc leredukálódott 3 masodpercre.
Aztán találtam egy kicsit régebbi elzett lakatot, egész jo allapotban van, ezzel meggyült a bajom, valami miatt nehézkesebb kinyitni, valami szorul benne. De ez is kinyilik mar atlagosan 5-10 masodperc alatt.

Holnap bevásárolok bimetál fürészlapbol, és csinalok egy zsirkirály készletet. Remélem ha lesz kérdésem, vagy valamivel nem boldogulok, fordulhatok hozzátok, bárkihez aki itt olvassa a blogot.

Elöre is köszi, Marci :)

Lockpicking avagy a zárnyitás művészete

Magyarországon tabutéma a zárnyitás kulcs nélkül, avagy angolul: Lockpicking. Én ennek a hobbinak hódolok és tapasztalataimat írom, hasonló gondolkodású embereket összegyűjtve. (Felelősséget nem vállalok az oldalon feltüntetett információk bármely illegális felhasználásáért.)

Szerkesztők:

Lockpickersrac:
lockpickersrac@gmail.com

Utolsó kommentek

  • Székely Balázs: Üdv nem tudom hogy Békéscsaba vagy környékén van e olyan lock picker aki esetleg szívesen megmutatná ezeket a fogásokat és eltudná magyarázni. Szívesen kipróbálnám ezt hobbi szinten már gyermek koro... (2018.03.12. 21:10) Hogyan kezdjünk el lockpickelni?
  • Mechaniker: Hello Lockpikfan! Űzöd még az ipart? Én most kezdem. Jól jönne egy kis segítség. Lehet róla szó? (2016.09.18. 15:33) Elektromos és mechanikus zárfésű működési elve
  • picvic: Sziasztok! Kezdő zárnyitó lennék, van valakinek javaslata, hogy milyen kezdő készletet válasszak. Elsősorban ajtózárakat akarok nyitni, mert cilinderbetétekből igen nagy mennyiségem van gyakorolni a... (2015.04.22. 10:40) Hogyan kezdjünk el lockpickelni?
  • Skoell: Sziasztok! Kezdő vagyok:-) Vettem egy Southord Euro Slim (c1510) szettet - a cikkek szerint ez tűnt a legjobb választásnak, és egy helyi boltban a legolcsóbb zárat - Buffo cilinder (Ecoline-Abus gyá... (2015.04.16. 23:36) Hogyan kezdjünk el lockpickelni?
  • Noel1234: Sziasztok! Klom spinner,zárnyitó érdekel...Előre is köszönöm a válszokat! jjordi123@gmail.com (2015.02.18. 18:46) Hogyan lehet saját lockpick szettem?
  • Nevada12: Azt szeretném kérdezni hogy kezdőként min szetett vegyek? Pl erről az oldalról mit ajánlanátok? shop.multipick.com/de/picksets elsösorban lakatokhoz használnám,de nem feltétlen csak arra. Köszönöm (2015.02.16. 12:24) Hogyan kezdjünk el lockpickelni?
  • Ysengrin: Van egy vadonat új 5 darabos bankkártyába rejtett lockpick szettem. Érdeklődni ysengrin [kukac] citromail {P0nt} hu címen. (2015.02.01. 16:12) Hogyan lehet saját lockpick szettem?
  • lockpick00: a tippmix1997@gmail.com-ról tudnátok véleméynyeket küldeni hogy kivásárolt már tőle ? Hogy jó minőségűt add el ,precíz , pontosan szállít? (2015.01.19. 11:54) Hogyan lehet saját lockpick szettem?
  • lockpick00: ÜDV! Mindenkinek! (2015.01.19. 11:52) Hogyan lehet saját lockpick szettem?
  • LockPickPoker: Kezdő szettet vásárolnék,vagy éppen haladót... :) Tudom van eu-s külföldi oldal,de én itthoni emberkétől vennék... thx all (2014.10.15. 16:09) Hogyan kezdjünk el lockpickelni?
  • Utolsó 20

Linkblog

süti beállítások módosítása