Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

lockpick blog rss

Kérdezz-Felelek 10. és egyben utolsó kérdés

2010.05.20. 17:51 lockpickersrac

Hello Lockpickerek!

Akkor álljon itt a 10. és egyben utolsó (szerintem a legnehezebb) kérdés:

10. Engedélyezett-e Magyarországon a lockpicking mint szabadidős hobbi/sport tevékenység?


Plusz pontért kérdezzük, hogy: Hordhatod-e magaddal a mindennapokban a lockpicking szettedet?

Zárak nyíljatok!

Üdv: Lockpickersrác

48 komment

Címkék: sport szabadidő hobbi hobby lockpicking

A bejegyzés trackback címe:

https://lockpick.blog.hu/api/trackback/id/tr202018581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LOGAN 2010.05.20. 18:02:07

Hááát tényleg ez a legnehezebb kérdés! Őszintén megmondom nem tudom!

lockpickfan · http://www.lockpick.blog.hu 2010.05.20. 18:09:17

Alock picking mint szabadidős sport?

Nem hiszem hogy mint sport be lenne jegyezve, a tevékenység folytatása nem hiszem hogy törvénybe ütközik.

Az eszközök közterületen elcsomagolva szállíthatóak, ruházatban "viselve", tehát használatra készen szabálysértési büntetési eljárást von maga után.

kivételek 2010.05.20. 18:19:35

Sziasztok!

NEM!!!!

A közbiztonságra különösen veszélyes eszközökről szóló 25/2007. (II.28.) kormányrendelet 3.§ -át kell elolvsni.

kivételek 2010.05.20. 18:34:13

Pontosabban a 175/2003. (X. 28.) Korm. rendelet a közbiztonságra különösen veszélyes eszközökről.

A 25/2007. (II. 28.) Korm. rendelet a közbiztonságra különösen veszélyes eszközökről szóló 175/2003. (X. 28.) Korm. rendelet módosításáról.

lockpickfan · http://www.lockpick.blog.hu 2010.05.20. 18:37:42

Viszont azt tudni kell hogy a kkve törvény megkülönböztet elcsomagolt szállítást, illetve viselést.

Pl. hiába kkve egy gázpisztoly ha nem rendelkezel rá viselési engedéllyel, ha dobozában, elcsomagolva szállítod a-b pontok között, akkor nem követsz el szabálysértést.
viszont ha ruházaton, vagy abban elhelyezett tokon viseled, az már büntethető.

Magyarul ha el van csomagolva, táskába el van rakva, és maga az eszköz birtoklása nem törvénybeütköző, akkor szállítani is szállíthatod.

Bizonyos eszközök szállítási feltételeit külön szabályozza a törvény, ami az adott kategóriát szabályzó kormányrendeletben van foglalva általában.

kivételek 2010.05.20. 18:39:15

www.origo.hu/itthon/20070306csak.html

Betiltják az álkulcsot is

A felsorolt, a közbiztonságra veszélyes eszközök forgalmazását és tartását korábban jogszabály nem korlátozta, így a szállítás, a forgalmazás és a jogosulatlan birtoklás sem volt szankcionálható. A kormány döntése ezen a helyzeten változtat azáltal, hogy kimondja: a fenti eszközök jogtalan birtoklása, szállítása és forgalmazása szabálysértésnek minősül, azaz a szabálysértési törvény szankcióit vonja maga után. Ez ebben az esetben 50 ezer forintig terjedő pénzbírság és az eszköz elkobzása lehet.

A nyilvánvalóan komoly sérüléseket okozó dobócsillag, a boxer és a sokkoló mellett a "speciális zárnyitó szerkezet"-et is közbiztonságra különösen veszélyes eszköznek nevezi a módosítás. Indoklásként azt hozta fel a kormány, hogy a közbiztonság szempontjából különösen veszélyes jelenség a betörések és autófeltörések magas száma, ezért tiltja be az álkulcsok és az elektronikus zárnyitók forgalmazását és a jogosulatlan birtoklását.

lockpickfan · http://www.lockpick.blog.hu 2010.05.20. 18:50:13

Kötsögmédia nem jogalkotó szerv, a kormányrendelet annál inkább.

Mellesleg 3 hónapja rendeltem be 2 darab Level 2-es golyóálló mellényt, igaz lejárt szavatosságút, mert ugyanannyiba került mint az imitáció.

Vámpapíron megnevezés, fináncbácsinak kifizettem a vámot és hoztam haza....

Amúgy pedig ami kkve, titkosszolgálati/haditechnikai eszköznek minősül, nem engedik át a vámon, hanem a csomag helyett egy cuki idézést kapsz eljárás megkezdéséről.

lockpickfan · http://www.lockpick.blog.hu 2010.05.20. 19:01:39

@lockpickfan:

szóval ha tilos lenne birtokolni, berendelni sem tudnánk mert a vámon elkoboznák.

Dzseferzon 2010.05.21. 09:33:23

Helló mindenkinek...elnézést hogy ide írok,nem rég fedeztem fel ezt az oldalt és naggyon tetszik!!M.o verseny nem szokott lenni?Láttam hogy terveztetek olyat hogy szívesen fogadjátok az otthon készült szerszámok képeit!E-mail amire lehet küldeni?köszi

lockpickersrac · http://lockpick.blog.hu 2010.05.21. 18:47:03

@Dzseferzon: Hello Dzseferzon!

Küldheted ide és én beszerkesztem: lockpickersrac@googlemail.com

Ez a lehetőség persze mindenkire vonatkozik!!!

Üdv: Lockpickersrác

lockpickersrac · http://lockpick.blog.hu 2010.05.21. 20:39:55

Hello Lockpickerek!

Én nem szeretem a pontatlanságot, a találgatást. Így tehát előkerestem a fenti segítségetek alapján a Magyar Közlöny honlapjáról az ide vonatkozó rendeleteket és összeollóztam belőlük a ránk vonatkozó részeket. A kipontozás azt jelenti, hogy onnan paragrafusokat, illetve bekezdéseket vágtam ki.
Akkor az idézetek:

---------------------------------------------

175/2003. (X. 28.) Korm. rendelet
a közbiztonságra különösen veszélyes eszközökről

A Rendőrségről szóló 1994. évi XXXIV. törvény 100. §-a (1) bekezdésének a) pontjában kapott
felhatalmazás alapján a Kormány a következőket rendeli el:

1. § E rendelet hatálya a mellékletben felsorolt közbiztonságra különösen veszélyes eszközökre és az azokkal kapcsolatos egyes tevékenységekre terjed ki.

2. § E rendelet alkalmazásában
1. forgalmazás: a közbiztonságra veszélyes eszköz továbbadására irányuló tevékenység, ideértve a
kereskedelmi tevékenységet is;
2. jármű: a közúti közlekedés szabályairól szóló 1/1975. (II. 5.) KPM-BM együttes rendeletben
meghatározott közúti szállító vagy vontató eszköz;
3. közforgalmú közlekedési eszköz: bárki által azonos feltétellel igénybe vehető közlekedési eszköz;
4. közterület: a közhasználatra szolgáló minden olyan magán-, állami vagy önkormányzati tulajdonban álló terület, amely mindenki számára korlátozás nélkül igénybe vehető, ideértve a közterületnek a közútként szolgáló és a magánterületnek a közforgalom elől el nem zárt részét;
5. nyilvános hely: a közterületnek nem tekinthető, mindenki számára nyitva álló hely.

3. § (1) Jogszabály eltérő rendelkezése hiányában tilos a közbiztonságra különösen veszélyes eszközt
közterületen, nyilvános helyen - ideértve az ott lévő járművek belső tereit is -, valamint közforgalmú közlekedési eszközön birtokolni.

......

(2) Nem vonatkozik az (1) bekezdésben foglalt tilalom:

......

b) azokra a rendeltetésszerűen munkavégzési, sport és a szokásos életvitel körében használt eszközökre, melyeknek közterületen, nyilvános helyen - ideértve az ott lévő járművek belső tereit is -, valamint közforgalmi közlekedési eszközön való birtoklása indokolt, feltéve, ha a tényleges munkavégzésen (tevékenységen) vagy az igazolható munkavégzéshez (tevékenységhez) szükséges szállításon kívül a birtoklás (szállítás) rejtve vagy a szokásos módon becsomagolva, szétszedve vagy zárt tárolóeszközben, illetőleg egyéb biztonságos módon történik;

......

4. § (2) Az (1) bekezdésben felsorolt eszközök nem kereskedelmi (turista) forgalomban nem vámkezelhetők.

-----------------------------------------------

A rendelet módosítása 2007-ben történt:

25/2007. (II. 28.) Korm. rendelet a közbiztonságra különösen veszélyes eszközökről szóló 175/2003. (X. 28.) Korm. rendelet módosításáról

A Kormány a Rendőrségről szóló 1994. évi XXXIV. törvény 100. §-a (1) bekezdésének a) pontjában kapott felhatalmazás alapján a következőket rendeli el:

1. § A közbiztonságra különösen veszélyes eszközökről szóló 175/2003. (X. 28.) Korm. rendelet (a továbbiakban: R.)......

......

Melléklet a 25/2007. (II. 28.) Korm. rendelethez
Az R. melléklete a következő g) és h) ponttal egészül ki:
[A közbiztonságra különösen veszélyes eszköz:]
g) az olyan eszköz, amely a zárszerkezetek illegális kinyitására vagy feltörésére szolgál (különösen: álkulcsok, mechanikus vagy elektromos elven működő zárnyitó szerkezetek);

......

----------------------------------------------

Remélem ezek után mindenkinek minden teljesen világos...!

Üdv: Lockpickersrác

Thomas Key 2010.05.26. 09:48:45

Akkor a válasz, ha jól értelmezem:

A zárnyitó szerkezetek magunknál tartása tilos, és büntetendő.

De a sport még nincs akreditálva mint mondjuk németországba, de az otthoni zár nyitogatás nem tiltott.

rem jól gondolom :)

Üdv.: Thomas

lockpickersrac · http://lockpick.blog.hu 2010.05.27. 18:35:49

@Thomas Key: Hello Thomas Key!

Ezt sajnos sem megcáfolni, sem megerősíteni nem tudom. Ez ugyanolyan, mint minden "szürkezónás" dolog. Az egyetlen kérdés, hogy a hatóság hogyan áll hozzá a kérdéshez.

A mi részünkről szerintem a legfontosabb, hogy ne keveredjünk olyan szituba, ami gyanús lehet. Ha az, hogy nálad van a felszerelés tisztán magyarázható, akkor szerintem nincs félnivalód.

Megoldás lehet az, ha megfelelően elcsomagolva van egy minimális mennyiségű lockpicker cucc nálad, ha a zárjaid eredetét minden körülmények között magyarázni tudod és ha a tudásod csakis otthon használod vagy maximum vész esetén tanúk jelenlétében...

De mondom, konkrét választ erre a kérdésre én sem tudok. Örülnék, ha esetleg itt a blogon megszólalna valaki hozzáértő, aki esetleg a hatóság képviseletében van. De szép is lenne!

Üdv: Lockpickersrác

decaza 2010.05.30. 22:12:49

@lockpickersrac: Üdv! most találtam rá erre az oldalra. olvasom az irásaitokat és tanulok tőletek. Egy kérdést én is feltehetek? menyi és milyen utánnajárásba kerül akreditálni mint sportot ezt a hobbit? ez szerintem megoldana minden kérdést, és rendezni lehetne versenyeket.
jelentkeznék én is.(utolsónak is kell valaki)
Üdv:decaza

lockpickersrac · http://lockpick.blog.hu 2010.05.30. 23:37:31

@decaza: Szevasz Decaza!
Azt hallottam, hogy 10 ember aláírásával lehetne nonprofit sport/szabadidő klub bejegyzését megkezdeni. Ha a hatóságok bejegyzik a lockpicking tevékenységi körrel, akkor zöld út, lehet szervezetten találkozni, meg versenyezni, stb. Gondolom!
Gyanítom persze, hogy számolni kellene mindenféle fokozott ellenőrzésre, hiszen a téma megítélése "szürkezóna".
Tehát első próba: 10 ember + 200 ezer forint (gondolom ennyibe biztosan kerül az egész ügyintézés a papírok lezárásáig), aztán vagy engedélyezik, vagy nem!
De mindez szerintem csak egy pár kérdést oldana meg, viszont mindeközben felvetne pár másik ezret...

Valakinek van valami használható jó ötlete ide?

Üdv, Lockpickersrác

Pocakoslakatos 2010.11.17. 08:32:26

@lockpickersrac: Nekem már volt szerencsém létrehozni egy szövetséget.
10 ember és kb 100e. Kell egy bankszámla, meg egy könyvelő ismerős aki egy jelképes összegért dolgozik. Évi egy ksh jelentés és negyed éves közgyűlés. Nagyjából sarkítva így néz ki egy hivatalos egység.

pettendia 2010.12.03. 21:04:35

Sziasztok! Szerintetek az úgynevezett dimple zárak nyitásához milyen eszközt vásároljak? Néztem a dealextreme.com oldalon egy pisztolyt www.dealextreme.com/details.dx/sku.17582 de elég rossz vélemények vannak írva róla a neten, van ugyanez Southorban is www.southord.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=Dimple-Lock-Bump-Gun-IM-10212&Store_Code=SouthOrd&search=dimple&offset=0&filter_cat=&PowerSearch_Begin_Only=&sort=&range_low=&range_high= kétszer annyi pénzért, illetve találtam egyet itt is www.multipick-service.com/htdocs/en/werkzeug/36100/bohrmulden_pick.php de ez háromszor annyiba kerül.

Gondolom, hogy minőségen van azért köztük különbség.

Ti melyiket ajánljátok? Vagy szerintetek valami mást vegyek.

A válaszotokat előre is köszönöm!

lockpickfan · http://www.lockpick.blog.hu 2010.12.03. 23:26:42

@pettendia:
Tulajdonképpen belinkelted ugyanazt a szerszámot, kínai 2nagykerből", egy amcsi boltból aki árulja, meg egy német boltból aki árulja.

oldaltfúrt kulcsos zárakhoz GOSO vagy Southord dimple pick-et javaslok.

pettendia 2010.12.04. 09:54:12

Köszönöm szépen a hozzászólást! Esetleg ehhez a szetthez mit szólsz:

www.ukbumpkeys.com/product_Complete-Dimple-Lock-Picking-Set_1996_index.php

Kösz!

lockpickfan · http://www.lockpick.blog.hu 2010.12.04. 15:28:54

@pettendia:
Innen neked egyedül a GOSO lenne jó ha univerzálisan akarsz oldaltfúrtas zárakat pickelni.

Én ezt használom:
www.lockpickshop.com/DIMPLE-PICK-SET.html

És maximálisan meg vagyok vele elégedve.

Üdv:
Lockpickfan

Bélyegzőbolt · http://margokulcs.com/ 2010.12.05. 17:37:30

@pettendia:

Szia szerintem ne vegyél ilyen szettet mert kevés zárhengerhez tudnád használni max 4-5 típushoz jó.

A másik dolog amiért nem ajánlom mert már elég sok fúrt zárhenger van amiben aktív csapok vannak amik miatt ezzel a szerszámmal nem is tudnád kinyitni mivel azok megakadályoznák (megszorul miattuk a szerszám amúgy nekem is van de nem használom :-) ).

Csatlakozom az elöttem íróhoz én is inkább ezt ajánlanám neked.

www.lockpickshop.com/DIMPLE-PICK-SET.html

Üdv: Rozsipitti

pettendia 2010.12.09. 14:49:05

Köszönöm a hozzászólásokat.

Kérdezném még, hogy ez: www.youtube.com/watch?v=RAEa1foc0O8 mire jó, mert a videón a zár nem alapállásban van, el van fordítva. Vagy ez csak véletlen?

Holnap teszek fel egy fotót egy érdekes zárról. Kiváncsi vagyok hogy láttatok-e már ilyet.

Bélyegzőbolt · http://margokulcs.com/ 2010.12.09. 15:13:05

@pettendia:

Ilyen nekem is van röviden arra jó hogy ha kinyitottál egy zárbetétet, vagy rossz irányba nyitottad akkor ezzel a szerkezettel át tudod fordítani a hengert a megfelelő irányba úgy hogy nem kell újra pickelned ( Pl: ha az ajtó 2* re van zárva).
Nagyon hasznos szerkezet rengeteg idót lehet megtakarítani vele ( profiknak kötelező :-) ).

lockpickfan · http://www.lockpick.blog.hu 2010.12.15. 12:32:58

@pettendia:

Hali.

Igen, elvileg tudod velük nyitni ( feltéve hogy megtanulod használni, nem csodaszerszám ez sem mint ahogy az e-pick, vagy a pick pisztoly sem....).

pettendia 2010.12.18. 13:03:20

Köszönöm szépen a választ, az e-pick-ben már nagyon otthon vagyok.
Szeretném a bump kulcsokat is kipróbálni. Erről: www.ukbumpkeys.com/product_Mul-T-Power-Bump-Key_2063_index.php azt írják, hogy gyakorlatilag az összes oldalcsapos zárhoz használható. Szerinted vagy más olvasó szerint ez lehetséges? Köszönöm!

Bélyegzőbolt · http://margokulcs.com/ 2010.12.18. 17:46:25

@pettendia: Szerintem ez hülyeség hogy az összeshez jó tudomásom szerint oldalfúrtakból amit jelenleg én tudok másolni több mint 20 fajta profil van. Vagyis röviden sok betétbe bele se fogod az tudni dugni.
Üdv: Rozsipitti

lockpickersrac · http://lockpick.blog.hu 2010.12.18. 17:56:31

Sziasztok!
Azért remélem senki nem hitte el, hogy van "univerzálisan" használható bumpkey!!! Ha igen, akkor tök feleslegesen írtam a bumpkey cikket... Nem ártana előbb az elméletben elmélyülni és csak azután beruházni!
Egy bumpkey-nél nem csak a vágat-mélységek számítanak. Legalább ilyen fontos a stiftek tengelyének a távolsága, valamint a kulcsokon is a vágatok/furatok egymástól való távolsága.
Tehát általánosan érvényes szabály, hogy minden zárhoz a saját bumpkey-je kell, hogy jól (megbízhatóan) lehessen vele nyitni.
Itt jöhetnek persze átfedések, ha pl. két zártípusnál a stiftméretek és a stift-távolságok "nagyjából" azonosak... Ilyen esetekben működhet egy bumpkey több zártípus esetében is, sőt vannak un. "raking-key"-k is, amiket szintén bele lehet püfölni a zárba. Ez a történet megint megér egy estét...
Az univerzális bumpkey a meglátásom szerint attól univerzális, hogy keskenyebb (vékonyabb) anyagból készítik és így több féle kulcsnyílás-profilba is bele tudod nyomkodni. De pont ezek a kulcsok működnek vacakabbul, mivel a stiftekkel érintkező kulcsfelület sokkal kisebb, így az erőhatások miatt jobban deformálódik, hamarabb tönkremegy. Ezen elmélet alapján minden zárhoz olyan nyerskulcsból készítünk bumpkey-t, ami még egy nagyon pici holtjátékkal belemegy és a stifteken felfekvő felület így a legnagyobb (pl. Abus zárba Wilka nyerskulcsból készült bumpkey)...
Próba képpen persze be lehet ezeket az "univerzális" kulcsokat szerezni, de belátható, hogy csak a hirdetésben felsorolt zárakon fog jól működni (feltéve ha nem hazudik a marketing), a többi zárat (amibe még bele tudod paszírozni) csak véletlenszerűen fogja nyitni.
És mégegy: a bumpkey püfölések során olyan nagy erők ébrednek a kulcs és stift találkozásánál, hogy az előbb-utóbb még a kézzel reszelt kulcsot is a megfelelő profilra fogja alakítani.
Ha meg megveszel egy "univerzális" készletet és azt gondolod, hogy azzal ki-be fogsz járkálni az összes zártípusba, akkor úgy kell neked...!

Üdv: Lockpickersrác

lockpickfan · http://www.lockpick.blog.hu 2010.12.18. 19:30:54

@pettendia:
Itt írja hogy mihez jó:

Garrisons+Intergrators and the other side is for ALL INTERACTIVES and virtually all other mul-t-locks: 06 36 08 48 50 52.

egyik oldala a mul-t lock garrison-hoz és az interactorthoz, a másik pedig az interactive-hoz és a felsorolt termékkódú mul-t lockokhoz.

Legjobbakat:
Lockpickfan

pettendia 2010.12.18. 19:52:22

Kösz szépen a választ, de nekem ez kínai. Valószínű tök hülye vagyok az egészhez. Ilyen sok fajta oldalcsapos zár van?

pettendia 2010.12.18. 21:05:50

Ja már látom a többi hozzászólást is. Kösz szépen, vissza olvastam és már okosabb vagyok. Azért én megveszem az általam belinkelt kulcsokat is, sok másikkal együtt és majd meglátjuk. Köszi!

pettendia 2010.12.19. 09:52:07

Abban tudna valaki segíteni, hogy ilyen cuccot www.ukbumpkeys.com/product_18pc-CLASSIC-BLIND-TOUCH-set_1905_index.php ezen az oldalon kívül lehet-e vásárolni?

Köszi!

lockpickfan · http://www.lockpick.blog.hu 2010.12.19. 09:53:06

@pettendia:

Szerintem tök felesleges megvenned UKbumpkeys-ről mert iszonyat drágák ott és nem kapsz olyan cuccokhoz ami itthon van, vagy csak elvétve.

Ráadásul drágák.
Mielőtt megveszed ukbumpkeys-ről vedd fel a kapcsolatot Rozsipittivel azt tanácsolom ;)

Üdv:
Lockpickfan

Bélyegzőbolt · http://margokulcs.com/ 2010.12.19. 11:04:20

@pettendia:

Helló ez itt iszonyú drága én nem venném meg de ha jól emlékszem akkor már kb 1 éve nincs is nekik. Én egy másik típust tudnék ajánlani neked.

Lehet komplett szetett is rendelni és lehet típusonként is.

Lishi-re gondoltam

www.apollo-auto.com/locksmith-tools/lishi

itt megtalálod

Üdv: Rozsipitti

pettendia 2010.12.19. 17:24:31

Köszi! Jó az oldal, kicsit drága a szállítási költség, de majd többen rendelünk egyszerre. Mégegyszer köszi!

pettendia 2010.12.24. 07:01:45

Sziasztok!

Tud valaki eladó bump kulcs szettet?

lockpickfan · http://www.lockpick.blog.hu 2010.12.26. 13:06:05

@pettendia:

Automatákon ( kóla, kávé, stb) használt új fajta zár, hasonlít a körkulcsos zárakhoz.

pettendia 2011.01.21. 17:10:26

Szevasztok! Rendeltem egy pár cuccot az ukbumpkeys.com oldalról 2010.12.20-ai dátummal és a mai napig nem érkezett meg. Már máskor is rendeltem tőlük, de akkor két hét alatt meg is érkezett. Szerintetek van még esély arra hogy megjön?

lockpickersrac · http://lockpick.blog.hu 2011.01.22. 19:26:45

@pettendia: Szia! Én a helyedben nem nyugtalankodnék. A DealExtreme-től a tracking szerint 2010.11.20-án feladott csomagot ma reggel kaptam meg. Szerintem gyalog jött kínából! :-)

Üdv: Lockpickersrác

lockpickfan · http://www.lockpick.blog.hu 2011.01.22. 19:35:30

@pettendia:

Én dobnék nekik egy emailt.

Angliából már ideértek azok a csomagok is nekem, amiket hétfőn adtak fel, nem hogy január 1 óta.

pettendia 2011.01.22. 20:39:01

Köszi. Írtam már több email-t is, de válaszra sem méltatnak. Azért remélem még megjön a cumó.

lockpickfan · http://www.lockpick.blog.hu 2011.01.22. 21:00:12

@pettendia:
Baszogatni kell őket, nekem a lockpickshop.com először akkor volt hajlandó válaszolni a hetek óta tartó érdeklődésre, miután 4 emailről egyszerre toltam nekik el vagy 10x egymás után ugyanazt a levelet.

Vagy paypalon el kell indítani a dispute-ot, arra ált, érzékenyek az eladók, és egyből készségesen válaszolnak ;)

pettendia 2011.02.01. 20:42:32

Sziasztok! Felrakom egy zárról készített képeimet, azzal, hogy ha valaki tudna hozzá készíteni egy bumpkulcsot és el is adná azt nekem, akkor kérem jelezze.

A zárat klom epg-vel és dimple pick szettel is tudom már nyitni, de szeretnék hozzá egy bump kulcsot is.

A zárat egyébként egy biztonsági ajtókkal foglalkozó barátomtól kaptam, kulcs nincs hozzá. A záron nincs semmilyen típus, vagy márkajelzés. Ahogy a képeken is látszani fog, az egyik oldalon nyolc, a másik oldalon hét csapja van.

Szóval a képek:

kepfeltoltes.hu/view/110201/DSCF0039_Resized_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

kepfeltoltes.hu/view/110201/DSCF0041_Resized_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

kepfeltoltes.hu/view/110201/DSCF0042_Resized_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

kepfeltoltes.hu/view/110201/DSCF0043_Resized_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

kepfeltoltes.hu/view/110201/DSCF0045_Resized_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Előre is köszi!

pettendia 2011.02.05. 18:12:14

Senki? Na mindegy, már megcsináltam magam és király lett. Azért köszi!

lockpickersrac · http://lockpick.blog.hu 2011.02.05. 18:43:45

@pettendia: Képet esetleg fel tudsz tenni? Hogy lássuk, hogyan néz ki?
Működik a kulcs? Tudsz a tapasztalataidról írni?

Köszi előre is!

Lockpickersrác

Lockpicking avagy a zárnyitás művészete

Magyarországon tabutéma a zárnyitás kulcs nélkül, avagy angolul: Lockpicking. Én ennek a hobbinak hódolok és tapasztalataimat írom, hasonló gondolkodású embereket összegyűjtve. (Felelősséget nem vállalok az oldalon feltüntetett információk bármely illegális felhasználásáért.)

Szerkesztők:

Lockpickersrac:
lockpickersrac@gmail.com

Utolsó kommentek

  • Székely Balázs: Üdv nem tudom hogy Békéscsaba vagy környékén van e olyan lock picker aki esetleg szívesen megmutatná ezeket a fogásokat és eltudná magyarázni. Szívesen kipróbálnám ezt hobbi szinten már gyermek koro... (2018.03.12. 21:10) Hogyan kezdjünk el lockpickelni?
  • Mechaniker: Hello Lockpikfan! Űzöd még az ipart? Én most kezdem. Jól jönne egy kis segítség. Lehet róla szó? (2016.09.18. 15:33) Elektromos és mechanikus zárfésű működési elve
  • picvic: Sziasztok! Kezdő zárnyitó lennék, van valakinek javaslata, hogy milyen kezdő készletet válasszak. Elsősorban ajtózárakat akarok nyitni, mert cilinderbetétekből igen nagy mennyiségem van gyakorolni a... (2015.04.22. 10:40) Hogyan kezdjünk el lockpickelni?
  • Skoell: Sziasztok! Kezdő vagyok:-) Vettem egy Southord Euro Slim (c1510) szettet - a cikkek szerint ez tűnt a legjobb választásnak, és egy helyi boltban a legolcsóbb zárat - Buffo cilinder (Ecoline-Abus gyá... (2015.04.16. 23:36) Hogyan kezdjünk el lockpickelni?
  • Noel1234: Sziasztok! Klom spinner,zárnyitó érdekel...Előre is köszönöm a válszokat! jjordi123@gmail.com (2015.02.18. 18:46) Hogyan lehet saját lockpick szettem?
  • Nevada12: Azt szeretném kérdezni hogy kezdőként min szetett vegyek? Pl erről az oldalról mit ajánlanátok? shop.multipick.com/de/picksets elsösorban lakatokhoz használnám,de nem feltétlen csak arra. Köszönöm (2015.02.16. 12:24) Hogyan kezdjünk el lockpickelni?
  • Ysengrin: Van egy vadonat új 5 darabos bankkártyába rejtett lockpick szettem. Érdeklődni ysengrin [kukac] citromail {P0nt} hu címen. (2015.02.01. 16:12) Hogyan lehet saját lockpick szettem?
  • lockpick00: a tippmix1997@gmail.com-ról tudnátok véleméynyeket küldeni hogy kivásárolt már tőle ? Hogy jó minőségűt add el ,precíz , pontosan szállít? (2015.01.19. 11:54) Hogyan lehet saját lockpick szettem?
  • lockpick00: ÜDV! Mindenkinek! (2015.01.19. 11:52) Hogyan lehet saját lockpick szettem?
  • LockPickPoker: Kezdő szettet vásárolnék,vagy éppen haladót... :) Tudom van eu-s külföldi oldal,de én itthoni emberkétől vennék... thx all (2014.10.15. 16:09) Hogyan kezdjünk el lockpickelni?
  • Utolsó 20

Linkblog

süti beállítások módosítása