Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

lockpick blog rss

Saját készítésű pick-ek

2010.06.07. 22:06 lockpickersrac

Hello Lockpickerek!

Felhívásunkra hárman is küldtek képet saját készítésű pickekről. Ezeket a képeket szeretném itt bemutatni:

"Adi add" képei az ablaktörlő merevítőből készített saját készítésű pickekről. Elmondása szerint éppen egy FAB lakaton "küzd" velük...

"Lockpickfan" készített picket vajkésből, fűrészlapból és ablaktörlőmerevítőből is. Eddig nem talált olyan zárat, amit nem tudott volna velük kinyitni. :-)))

  

  

"Lelkeskezdő" is küldött pár szép képet, ahol bemutatja a felszerelését. Vannak itt érdekes, szép cuccok. Ügyesen átalakul az e-fogkefe is e-pick-é.:

 Köszi nekik ezúton is a képeket!

Remélem ez kedvet csinál másoknak is a szerszámok készítéséhez. Küldjetek még képeket kinyitott zárakról (nyitott, megpickelt állapotban), zár-gyűjteményetekről, saját készítésű szerszámokról, vagy a szerszám parkotokról és mi közzétesszük itt a blogban.
Fotókat, leírásokat ide tudtok küldeni: lockpickersrac@googlemail.com

Zárak nyíljatok!

Üdv: Lockpickersrác

22 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lockpick.blog.hu/api/trackback/id/tr972064262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lockpickfan · http://www.lockpick.blog.hu 2010.06.08. 23:59:24

No mi van emberek, megállt az élet?

Bezzeg mikor nyerni lehetett, akkor mindenkiből ömlött a szó! :D

lelkeskezdő 2010.06.09. 11:43:44

@lockpickfan: Persze mert mindenki a futárt lesi az ablakban...:)

lockpickfan · http://www.lockpick.blog.hu 2010.06.09. 13:41:17

Kivéve, ha a futár az ígért 18:00 helyett reggel 10kor csenget, mikor az ember még ágyban lenne :D

lockpickfan · http://www.lockpick.blog.hu 2010.06.15. 20:19:38

@lelkeskezdő:
Azzal tudják leolvasni a csapok magasságát.

Így ha elvesztetted a kulcsot, tudod pótolni anélkül hogy szét kéne kapni.

lelkeskezdő 2010.06.16. 09:36:45

@lockpickfan: értem ezt kell beledugni a zárba?

oel 2010.06.16. 17:37:25

szia!leirok egy történetet ami nemrég esett meg velem.anyuka véletlen behuzta maga után az ajtót és bentmaradt a 2 éves kislánya a lakásban aki elforditotta a zárat és bezárt az ajtó.csavarhúzoval feszitettük az ajtót a zár helyén nem sok sikerrel, az ajtót karcoltuk meg,közben a kicsi bent sirt!kb 10-15 percbe telt mire a darúval bejutottunk a lakásba az erkélyen át majd kinyitottuk az ajtót.gondolom van ennek valami rövidebb ideje is,hogy hogyan lehet kinyitni egy sima háztartási ajtózárat.lécives vedd fel velem a kapcsolato.üdv:indepenteVfreemail.hu (egy tüzoltó)

lockpickfan · http://www.lockpick.blog.hu 2010.06.16. 19:13:14

@lelkeskezdő:

ezzel tudod leolvasni a pickről az adott pinek mélységét.
Szóval magáról a nyitóeszközről olvasod le.

@oel:
mail ment.

lockpickfan · http://www.lockpick.blog.hu 2010.06.16. 19:14:10

@lelkeskezdő: Nem, magáról a nyitóeszközről tudod vele leolvasni a csapok magasságát.

@oel: Ment egy email!

lockpickfan · http://www.lockpick.blog.hu 2010.06.16. 22:59:07

Hey!

Csinálok pár cut-away zárbetétet illetve lakatot, akinek kellene ilyen, az írjon a bumpkeyhun kukac gmail pont com -ra.

Erről lenne szó:
toool.nl/blackbag/images/cway.jpg

Jó szemléltető példának, illetve tanulni a pickelés mikéntjét!

chils 2010.08.28. 00:50:01

nyitottam már ki zárat sok véle képpen de aminap bent dolgoztam a műhelyben és az juttott eszembe hogy megpróbálom egy 1_ es có drottal én csodálkoztam alegjobban hogy bejott kb 15 mp alatt azt hitem hogy véletlen erre probálgatttam még és mindig siker ül kb ugyan annyi idő alatt ez csak egyélmény gondoltam ide tartozik

zole01 2010.10.14. 22:29:21

Sziasztok minap akadtam erre az oldalra! Nyilászárok beépitésével foglalkozok igy sokszor hasznát veném egy készlenek! Probáltam csinálni már de köszörüm nincs meg sajna idöm sem igazán igy amit készitettem nem nyit semmit! Nagyon megköszönném ha valaki tudna nekem segitei egy ilyen Pickkészlethez hozzájutnom de persze nem ingyen kivánom valamiben megegyeznénk! Válaszotok elöre is köszönöm!

gabormiklos 2010.10.15. 09:23:31

@zole01:
Hello
Nekem van egy eladó készletem,pont neked való lenne.Kezdőknek és haladóknak egyaránt jó.
Gabormiklos@citromail.hu a címem írj ide.
Vadonatúj készlet!

zole01 2010.10.15. 19:56:21

Hali megkaptad az e-mailom

zole01 2010.10.15. 19:57:18

@gabormiklos: az enyém ha nem kaptad volna meg a levelem : barsi01@citromail.hu

strongfairy 2010.11.04. 17:03:31

Sziasztok!
Kafa blog, egy új világra nyitotta rá a szemem, amiben én is szivesen elmerülnék, viszont köszörüvel én sem rendelkezem, így egyenlőre marad a vásárlás, ismertek online boltot, ahol utánvéttel lehet fizetni a futárnál? (Esetleg ha valaki rendel beszállnék a szállítási költségbe). Válaszotok elöre is köszönöm!

lockpickfan · http://www.lockpick.blog.hu 2010.11.04. 19:28:22

@strongfairy:

Magyar boltot nem fogsz találni ( sajnos.)
Külföldi boltnál pedig nem hogy a futárnak, hanem már akkor ki kell fizetni szállítási költséggel együtt mikor a rendelést leadod, tehát még csak be sem csomagolták.
Nagyon sok helyen így van ( vatera, expressz, miegymás), az utánvét lassan leáldozni látszik mint fizetési rendszer.

Írj egy e-mailt ha gondolod, hogy kb. minőségben és árban milyen elképzelésed van, aztán ha megfelel, ka következőnek rendelek, akkor beledobom a tied is a kosárba.

Üdv:
Lockpickfan
bumpkeyhun@gmail.com

strongfairy 2010.11.05. 11:11:27

@lockpickfan:

Előre is köszi a segítséget, ment a levél.

Tetszik az itt formálódó közösség, szivesen csatlakoznék a munkához (webes szakember lévén rittyenthetnék nektek egy egyedi blogbőrt az egyen zöld-fehér helyett).

gabormiki 2010.11.06. 09:07:16

@strongfairy:
Hello
Nekem van egy felesleges készletem!Új!
Nem kell rendelni,személyesen is átvehető!
Itt a címem: gabormiklos@citromail.hu

gabormiki 2010.11.06. 12:04:18

A készlet már elkellt!!!

Lujdzsika 2011.04.16. 23:00:23

Helló! Engem érdekelne egy "kezdő" szett féleség, aki tud ajánlatot adni 3-5000Ft között az kérem írjon! :)

Lockpicking avagy a zárnyitás művészete

Magyarországon tabutéma a zárnyitás kulcs nélkül, avagy angolul: Lockpicking. Én ennek a hobbinak hódolok és tapasztalataimat írom, hasonló gondolkodású embereket összegyűjtve. (Felelősséget nem vállalok az oldalon feltüntetett információk bármely illegális felhasználásáért.)

Szerkesztők:

Lockpickersrac:
lockpickersrac@gmail.com

Utolsó kommentek

  • Székely Balázs: Üdv nem tudom hogy Békéscsaba vagy környékén van e olyan lock picker aki esetleg szívesen megmutatná ezeket a fogásokat és eltudná magyarázni. Szívesen kipróbálnám ezt hobbi szinten már gyermek koro... (2018.03.12. 21:10) Hogyan kezdjünk el lockpickelni?
  • Mechaniker: Hello Lockpikfan! Űzöd még az ipart? Én most kezdem. Jól jönne egy kis segítség. Lehet róla szó? (2016.09.18. 15:33) Elektromos és mechanikus zárfésű működési elve
  • picvic: Sziasztok! Kezdő zárnyitó lennék, van valakinek javaslata, hogy milyen kezdő készletet válasszak. Elsősorban ajtózárakat akarok nyitni, mert cilinderbetétekből igen nagy mennyiségem van gyakorolni a... (2015.04.22. 10:40) Hogyan kezdjünk el lockpickelni?
  • Skoell: Sziasztok! Kezdő vagyok:-) Vettem egy Southord Euro Slim (c1510) szettet - a cikkek szerint ez tűnt a legjobb választásnak, és egy helyi boltban a legolcsóbb zárat - Buffo cilinder (Ecoline-Abus gyá... (2015.04.16. 23:36) Hogyan kezdjünk el lockpickelni?
  • Noel1234: Sziasztok! Klom spinner,zárnyitó érdekel...Előre is köszönöm a válszokat! jjordi123@gmail.com (2015.02.18. 18:46) Hogyan lehet saját lockpick szettem?
  • Nevada12: Azt szeretném kérdezni hogy kezdőként min szetett vegyek? Pl erről az oldalról mit ajánlanátok? shop.multipick.com/de/picksets elsösorban lakatokhoz használnám,de nem feltétlen csak arra. Köszönöm (2015.02.16. 12:24) Hogyan kezdjünk el lockpickelni?
  • Ysengrin: Van egy vadonat új 5 darabos bankkártyába rejtett lockpick szettem. Érdeklődni ysengrin [kukac] citromail {P0nt} hu címen. (2015.02.01. 16:12) Hogyan lehet saját lockpick szettem?
  • lockpick00: a tippmix1997@gmail.com-ról tudnátok véleméynyeket küldeni hogy kivásárolt már tőle ? Hogy jó minőségűt add el ,precíz , pontosan szállít? (2015.01.19. 11:54) Hogyan lehet saját lockpick szettem?
  • lockpick00: ÜDV! Mindenkinek! (2015.01.19. 11:52) Hogyan lehet saját lockpick szettem?
  • LockPickPoker: Kezdő szettet vásárolnék,vagy éppen haladót... :) Tudom van eu-s külföldi oldal,de én itthoni emberkétől vennék... thx all (2014.10.15. 16:09) Hogyan kezdjünk el lockpickelni?
  • Utolsó 20

Linkblog

süti beállítások módosítása