Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

lockpick blog rss

Lockpicker cikk a helyi sajtóban ...

2009.10.21. 23:06 lockpickersrac

Hello Lockpickerek!

 

Érdemes kicsit körülnézni a helyi sajtóban, ahol kezdik már pedzegetni a témát. Sajnos nem a számunkra legkedvezőbb aspektusból. Örömmel olvasnék kiegészítés képpen pl. alapvető biztonságtechnikai tanácsokról laikusoknak, vagy esetleg zár minősítésekről. Kíváncsian várnám a cikk esetleges folytatását…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az újság címe: Helyi Téma, budapesti kiadvány.

 

Link a cikkhez: http://www.helyitema.hu/2009092823794/Hirek/Betorokeszletet-arul-az-interneten.html

 

Üdv: Lockpickersrác

 

22 komment

Címkék: lockpicking

A bejegyzés trackback címe:

https://lockpick.blog.hu/api/trackback/id/tr81466635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Macintosh 2009.10.22. 22:37:58

Én is beszéltem ezzel a sráccal,hasonló árakat mondott.A csaj nagydobra akarta verni de szerencsére nem foglalkoztak vele...

tomaji 2009.10.29. 15:10:40

Ne haragudjatok meg érte, de nekem nem feltétlen a stílusom: "Csaj" "Srác" ilyen összefüggésben.
Nem vagyok Lörincze Lajos, de az engem, ez a stílus mindíg a ´piactér környékiekre emlákaztet. Tudom, ez ma így a divat. A TV-ben is hasonlóan beszélnek. Szerintem viszont a kultúrát nem elvárni kell valakitöl, hanem magunknak azt ápolni. Persze, nem vagyok már fiatal. DE! A lányaim (egyik már kint született) és a két kisunokám akiknek az apjuk cseh származású is beszélnek magyarul. Nem használják a "Csávó" "csaj" "gágyó" "vaze"... Ök magyarul beszélnek.
Remélem, nem sértek meg senkit a hozzászólásommal, mert nem ez a célom vele!

trusty 2009.11.07. 11:16:21

Szerintem mki úgy ír és olyan kifejezéseket használ, amilyenek csak akar..
Tomaji, sztem nem Te fogod Macintosh-t kultúrára nevelni, majd, ha Ő akar, akkor olyanná formálja magát, ami neki épp jól esik.
Lehet épp olyanra, amit Te szeretnél.
Neked sem írja senki, h "nem kellene díszpintyeskedned.."
Érdemesebb lenne az oldal valódi tartalmáról bájcseverészni, ezért várjuk Lockpickersrác újabb bejegyzéseit..!;)

tomaji 2009.11.07. 13:37:04

@trusty: Nem olvastad szerintem figyelmesen végig amit írtam. De nem lényeges.
Van valami konkrét kérdésed is az oldal valódi tartalmát illetöen?
Vagy csak vársz "input"-okra? :-)

trusty 2009.11.07. 17:52:42

..de, figyelmesen elolvastalak.., és, ha őszinte akarnék lenni, akkor nem sok mindenkit érdekelhet, h Neked milyen a stílusod:)

Igazából lenne "szakmai" kérdésem is:)
A mechanikus pisztollyal az olyan zárak is nyílnak, amikben nem csak sima henger alakú stiftek vannak, hanem gomba illetve gyűrűs formájúak?..
-ha igen, akkor ez milyen elven működik, pl. olyan erővel üt rajta ravaszhúzásra a pisztoly szára, h átugrik a gombafej a zárszél peremén, vagy itt is a fordítóval kell játszani (oda-vissza engedni) a sikerhez?..
Hm.., Csávó?..:)))

tomaji 2009.11.07. 20:20:14

@trusty: "itt is a fordítóval kell játszani (oda-vissza engedni) a sikerhez?.."
Pontosan. Egy erös, hirtelen ütés akár mehanikus, akár elektropick, hogy a stiftek gyorsan mozduljanak lefele. Hogy beakad a henger, vagy a megfelelö pozicióba kerülve rögzíted, azt a fordítóval megfelelö "erövel" és idöpontban mozdított fordító szabja meg. Itt is, mint mindenütt, de föleg a zár roncsolásmentes nyitásánál a gyakorlás, érzék kérdése.

tomaji 2009.11.07. 20:21:46

@trusty: "..de, figyelmesen elolvastalak.., és, ha őszinte akarnék lenni, akkor nem sok mindenkit érdekelhet, h Neked milyen a stílusod:)"
Lehet, hogy Te vagy az egyetlen akit mégis érdekel? Üdv. tomaji

lockpickersrac · http://lockpick.blog.hu 2009.11.07. 20:25:37

@trusty: Hello Trusty! Maradjunk a szakmai témánál!
A mechanikus pisztolyt, snap-gun-t, bumpkey-t és e-pick-et pontosan a "módosított" stiftekre találták ki: itt olyan kis erővel forgatsz a hengeren, hogy ne alakulhasson ki un. "kontakterő" a stift és a furata között (más szóval hogy ne szorulhassanak be a stiftek a henger elfordításával). A rezgő elem ráüt a felső stift fejére, ami ugyanekkora erővel továbbítja ezt az energiát az alsó stiftre, ami a rugó ellenében belövődik a zártest alsó felébe. Biliárdozás közben már megtanultuk (perkusszió elv), hogy ilyenkor a felső stift állva marad.
Ez az egész persze piszkosul gyorsan történik. Te a forgatással megpróbálod elkapni pontosan azt a pillanatot, amikor az összes alsó stift eltávolodik az összes felső stift-től és szabaddá válik a henger és zártest közötti sík a henger elfordulásához. Tehát nem egy konstans erővel forgatsz, hanem impulzusszerűen, azaz elereszted-rányomsz ritmikusan a forgatóra.
Mindezt addig ismétled, amíg a zár kinyílik.

Probléma akkor van, ha van benne egy nagyon mély stift, ami nem ugyan azt az erőt kapja a rezgő szerszámtól és nem lövi be az alsó stiftjét a zártestbe. Ilyenkor is általában el lehet jutni egy pisztollyal, vagy e-pickel az un "kipp" állapotába (amikor a henger egy jó nagyot fordul kb. 5-10 fokot, de a zár még nem nyílik ki) és ilyenkor utána kell nyomni ennek a bizonyos stiftnek és hopp máris nyitva a zár...

Végigolvastam mégegyszer, hát remélem érthető, hogy mit akarok...:-)

Üdv: Lockpickersrác

trusty 2009.11.07. 21:02:36

tomaji,

köszi az eligazítást /majdnem instrukciót írtam, de nem akarok én is kapni a fejemre:)/, elkezdtem érteni, s mikor

lockpickersrác

is beszállt a magyarázatba, végérvényesen összeállt a kép.
Tehát köszönöm mindkettőtöknek!

Akkor már csak három kérdésem maradt:)

Melyik használhatóbb, a mechanikus pisztoly, avagy az elektromos nyitó?

Mi a helyzet az oldalvájatos kulcsokkal (oldalstiftes zárakkal), hasonló elven működnek?

..és végül..

Kedves lockpickersrác, az újságcikk és az azt követő megpszichológiázás után, mikor folytatod hasznosabb témákkal a blog-ot?:)

lockpickersrac · http://lockpick.blog.hu 2009.11.07. 22:17:50

@trusty: pisztoly kontra e-pick ügyben nehéz véleményt alkotni, mindenki másra esküszik. Van akinek nincs is e-pick-je mégis kinyit mindent, van aki e-pick-kel gyakorlottabb, őt valszeg nehezen vennéd rá a pisztoly használatára...
E-pick-el és pisztollyal is lehet oldaltfúrt kulcsos zárakat nyitni: vagy oldalról/szögben csapsz a stiftekre, vagy készítesz spéci hegyet a szerszámodra. Elvileg az ilyen zárakban rövidebbek a stiftek és így könnyebb nyitni őket, ha nincs valami spéci trükk még a zárban, mint pl. extra aktív v. passzív stiftek oldalt és felül (pl. Elzett X11)
Végül, kedves Trusty, engem minden érdekel, ami zárakkal, lockpicking-el, biztonságtechnikával kapcsolatos. Őszintén szólva a sok érdekes téma közül nehéz választani, hiszen mindenkinek más az "érdekes". De tudod mit, a következő téma Neked fog szólni: Módosított stiftek és működésük!

Üdv: Lockpickersrác

trusty 2009.11.07. 23:02:10

@lockpickersrac:

Jól van nna.., örülök, h írásomat nem vetted a szívedre és pozitívan fogtad fel..;)

Köszönöm az újabb válaszodat és azt is, hogy e feni témával tisztelsz meg engem!

-mert álláspontom szerint, csak a Te szavaid ihatni valók..;)

Akkor várom a mielőbbi folytatást!

trusty 2009.11.08. 00:18:21

@lockpickersrac:

Köszi, azt hiszem kapisgálom:)

Örülök, h írásomat pozitívan fogtad fel, ezért már nagyon várom a folytatást, amit a fenti formában külön megtiszteltetésnek veszek;)

Üdv.

trusty 2009.11.08. 09:02:59

Hmm..,

először úgy látszott nem ment el az első üzenetem, de ezek szerint igen, csak csúszással..

Mindegy, ha már megint írok:), akkor lenne újabb felmerülő kérdésem e részlettel kapcs. "Ilyenkor is általában el lehet jutni egy pisztollyal, vagy e-pickel az un "kipp" állapotába (amikor a henger egy jó nagyot fordul kb. 5-10 fokot, de a zár még nem nyílik ki) és ilyenkor utána kell nyomni ennek a bizonyos stiftnek", amit kiragadtam az írásodból.

Mivel kell utána nyomni, ismét pisztollyal vagy e-pick-kel, vagy amit én inkább kivettem, azaz hook-kal?..

Köszi!

tomaji 2009.11.08. 10:24:58

@trusty: Megint eltaláltad: hook-kal.

lelkeskezdő 2009.11.13. 10:06:24

@trusty: Hi én ajánlanám a vaterán ezt www.vatera.hu/elektromos_zarnyito_keszlet_156818113.html az elsőre . A zöld készlet viszont király.

Drlockpick 2009.11.13. 15:47:00

@lelkeskezdő: Én ajánlom hogy ne vedd meg..szar kínai motor van benne, alig üt valamit.ha mégis megrendelnéd akkor ne a vaterán tedd, keress meg engem msn:drlockpick@gmail.com olcsóbban adom mint vaterán.

trusty 2009.11.15. 21:16:50

Lelkeskezdő,

Drlockpick!

Sajnos egy vásárlással megelőztem a bejegyzéseteket, a tapasztalatom a következő..

ezt a gépet senki meg ne vegye:

ttp://www.vatera.hu/elektromos_zarnyito_keszlet_156818113.html

,mint Drlockpick is említi, egy nagy rakás ...

-ne haragudjatok, de ennél szebben nem tudtam megfogalmazni..

Gyenge, alig üt, percekig bírja csak az aksija.

Most a Klom gép van útban, ha minden igaz, remélem az már beváltja a hozzá fűzött reményeket..

Drlockpick, Te mennyiért tudtad beszerezni a Klom gépet?

Üdv.

tomaji 2009.11.16. 09:33:40

@trusty: Ez a gép biztos, hogy nem olyan jó mint a Wendt vagy Multipick. De nem is annyiba kerül. Nekem is van egy ilyen, meg egy HPC, meg egy Southort, meg egy Multipick, meg egy Multipick Kontroll. Szóval, ha jól állítod az ütöeröt be, és a gépet fejjel felfele(!) tartod, tehát nem úgy fogod mint a fúrógépet, hanem pont fordítva, mivel ez ami piacra készül, felfele üt, akkor azért jól bírja. Ami még fontos, az oldalt lévö csavarok nem szabad, hogy szorosra legyenek állítva, mert az nagyon lefékezi, elveszi az erejét. Nyugodtan lötyöghet a fej egy kicsit oldal irányban is.

trusty 2009.11.16. 09:42:11

Üdv. tomaji!

Köszi, valóban így van, ahogyan Te azt leírtad, pár próbálkozás után én is rájöttem, h fejjel lefele kell tartani, de nekem így is rossz tapasztalatom van vele szemben.

Nyitni nyit, de de pár percig bírja csak az aksija..

A Klom gépről van vmi tapasztalatod?..

tomaji 2009.11.16. 13:40:08

@trusty: Nincsen, sajnos. Klom még nem volt a kezemben.
Az akku kapacitását illetöen: MAXIMUM 5 óra töltési idö, lemeríteni az akut egészen, és csak akkor újra tölteni. Próbáld meg egy párszór végigjátszani, akkor elfelejti az aku, amit megjagyzett eddig. Ezek a beépítet akuk, megjegyzik, hogy példáúl 30 % maradék kapacitásnál újra töltöd, attól kezdve már csak 70 %-ot fog használni. Ezt hívják memória efekt-nek. Ell lehet velük felejtetni, mint ahogy írtam fent. De csak egy - két alkalommal, aztán tartósan megjegyzik, csak a csere segít utána.
Üdv. tomaji

decaza 2010.05.30. 13:28:28

@Drlockpick: Most találtam az oldaladra, nagyon sok hasznos infot rejt. szeretnék vásárolni töled egy pick szettet mivel a klom szetemet egy kicsit megritkítottam a tanulásom alatt.
tudsz nekem küldeni v.féle tájékoztatót?
előre is köszi:decaza

Lockpicking avagy a zárnyitás művészete

Magyarországon tabutéma a zárnyitás kulcs nélkül, avagy angolul: Lockpicking. Én ennek a hobbinak hódolok és tapasztalataimat írom, hasonló gondolkodású embereket összegyűjtve. (Felelősséget nem vállalok az oldalon feltüntetett információk bármely illegális felhasználásáért.)

Szerkesztők:

Lockpickersrac:
lockpickersrac@gmail.com

Utolsó kommentek

  • Székely Balázs: Üdv nem tudom hogy Békéscsaba vagy környékén van e olyan lock picker aki esetleg szívesen megmutatná ezeket a fogásokat és eltudná magyarázni. Szívesen kipróbálnám ezt hobbi szinten már gyermek koro... (2018.03.12. 21:10) Hogyan kezdjünk el lockpickelni?
  • Mechaniker: Hello Lockpikfan! Űzöd még az ipart? Én most kezdem. Jól jönne egy kis segítség. Lehet róla szó? (2016.09.18. 15:33) Elektromos és mechanikus zárfésű működési elve
  • picvic: Sziasztok! Kezdő zárnyitó lennék, van valakinek javaslata, hogy milyen kezdő készletet válasszak. Elsősorban ajtózárakat akarok nyitni, mert cilinderbetétekből igen nagy mennyiségem van gyakorolni a... (2015.04.22. 10:40) Hogyan kezdjünk el lockpickelni?
  • Skoell: Sziasztok! Kezdő vagyok:-) Vettem egy Southord Euro Slim (c1510) szettet - a cikkek szerint ez tűnt a legjobb választásnak, és egy helyi boltban a legolcsóbb zárat - Buffo cilinder (Ecoline-Abus gyá... (2015.04.16. 23:36) Hogyan kezdjünk el lockpickelni?
  • Noel1234: Sziasztok! Klom spinner,zárnyitó érdekel...Előre is köszönöm a válszokat! jjordi123@gmail.com (2015.02.18. 18:46) Hogyan lehet saját lockpick szettem?
  • Nevada12: Azt szeretném kérdezni hogy kezdőként min szetett vegyek? Pl erről az oldalról mit ajánlanátok? shop.multipick.com/de/picksets elsösorban lakatokhoz használnám,de nem feltétlen csak arra. Köszönöm (2015.02.16. 12:24) Hogyan kezdjünk el lockpickelni?
  • Ysengrin: Van egy vadonat új 5 darabos bankkártyába rejtett lockpick szettem. Érdeklődni ysengrin [kukac] citromail {P0nt} hu címen. (2015.02.01. 16:12) Hogyan lehet saját lockpick szettem?
  • lockpick00: a tippmix1997@gmail.com-ról tudnátok véleméynyeket küldeni hogy kivásárolt már tőle ? Hogy jó minőségűt add el ,precíz , pontosan szállít? (2015.01.19. 11:54) Hogyan lehet saját lockpick szettem?
  • lockpick00: ÜDV! Mindenkinek! (2015.01.19. 11:52) Hogyan lehet saját lockpick szettem?
  • LockPickPoker: Kezdő szettet vásárolnék,vagy éppen haladót... :) Tudom van eu-s külföldi oldal,de én itthoni emberkétől vennék... thx all (2014.10.15. 16:09) Hogyan kezdjünk el lockpickelni?
  • Utolsó 20

Linkblog

süti beállítások módosítása