Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

lockpick blog rss

Kérdezz-Felelek nyereményjáték 4. kérdés

2010.05.06. 19:58 lockpickersrac

Hello Lockpickerek!

 

Itt a 4. kérdés:

4. Milyen lockpicking versenyszámok ismertek a versenyeken és mi a lényegük? (Te melyikben indulnál?)

 

Jó kommentezést! Zárak nyíljatok!

 

Üdv: Lockpickersrác

21 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lockpick.blog.hu/api/trackback/id/tr371979859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lockpickfan · http://www.lockpick.blog.hu 2010.05.06. 22:31:24

- kézi nyitás
- lakat nyitás
- freestyle
- pillanat nyitás
- impression technic

Én speciel a kézi nyitás és az impression technik számokban vennék részt szívesen.

kivételek 2010.05.07. 15:28:19

Sziasztok!

- cilinderzár nyitás (A tisztán mechanikus zárat
a lehető legrövidebb idő
alatt kell
kéziszerszámokkal
elforgatni/kinyitni.)

- lakat nyitás (Mint a cilinderzárnál.)

- freestyle (A cilinderzár
finomnyitásához minden
eszköz használható, pl.
zárpisztoly is.)

- impression technic (A zárba illeszkedő
nyerskulcsból kell egy, a
zárat működtető kulcsot
kireszelni.)

A kulcsreszeléshez nem érzem magamat gyakorlottnak ezért a cilinderzár illetve a lakat nyitásában indulnék a legszívesebben.

lockpickersrac · http://lockpick.blog.hu 2010.05.07. 16:34:27

Hello Lockpickerek!

Meg tudja-e mondani valaki, hogy mi a lényegi különbség a cilinderzárnyitás és a lakatnyitás versenyszámok között???
Ha belegondoltok, nagyjából sokszor mindkettőben ugyan olyan stiftek, henger, zárszerkezet van...

Üdv: Lockpickersrác

LOGAN 2010.05.09. 07:47:10

Kézi nyitás
Lakat nyitás
Freestyle
Pillanat nyitás
Impressionstechnik

lockpickfan · http://www.lockpick.blog.hu 2010.05.09. 17:32:40

@lockpickersrac:

A cilindezár nyitásban a versenyző a saját zárjával kezd, és azt kell 5 perc alatt kinyitni, majd továbbadnia.
És nem csak a versenyző gyorsaságát, hanem a hozott zár nehézségét is pontozzák.

A lakatnyitásban pedig a szervezők hozzák a lakatokat, bontatlan csomagolásban, és itt is 5 perc szintidő áll rendelkezésre a nyitáshoz.
Itt a leggyorsabb 9-12 versenyző jut a döntőbe.

Jim Castle 2010.05.10. 16:14:17

Hello mindenki! Szükségem lenne egy "szakember" segítségére.Lehetőleg pestről. info: dortmunder87@freemail.hu Sürgős! Lehetőleg holnapra kell a segítség

előre is köszi

cdhusi 2010.05.10. 17:22:40

Sziasztok!
Én freestyle,kézi,lakat nyitáson indulnék...amatőr létemre kb 4 percembe telt egy elzett zárat és kb 20-ba egy mini lakatot kinyitni
-END

További szép napot!

lockpickersrac · http://lockpick.blog.hu 2010.05.10. 21:47:15

@johan hex: Hello johan hex!

Asszem félreértetted a blog mondanivalóját, törekvését!
Mi hobbisták vagyunk és semmilyen körülmények között sem nyitunk használatban lévő, netalán beszerelt zárat!!!
Csak kiszerelt és csak saját tulajdonú zárakat próbálgatunk, nyitogatunk...

Hamarabb célt érsz, ha a Sárga oldalakkal, vagy a helyi telefonkönyvvel próbálkozol a lakatos oldalakon. Ott megértő és hathatós segítségre fogsz találni.

Köszi a megértésed.

Üdv: Szerkesztőség

lockpickersrac · http://lockpick.blog.hu 2010.05.10. 22:04:09

Hello Lockpickerek!

Ezennel, ezt a kérdést is hivatalosan lezárom.
Feljebb feltettem egy kérdést, hogy mi a lényegi különbség a lakatnyitás és a cilinderzárnyitás versenyszámok között.
Nos én konkrétan arra gondoltam, ami igazán nagy különbség, hogy a cilinderzár nyitáshoz használhatsz satut (olyan kis asztalra csavarozhatót), de a lakatnyitáshoz nem. Mivel a versenyszámok alatt erősen elfárad a kezed, így ez nem kis segítség: akkor tényleg a megfelelő forgató erőre tudsz bal kézzel koncentrálni, míg a jobbal folyamatosan jártatod a pick-et a zárban...
A másik lényegi különbség, hogy cilinderzárnál 5 perc van a saját és 15 perc van az idegen zár kinyitására, míg lakatnál, ahogy "lockpickfan" írta, 5 perc áll rendelkezésedre.
Cilinderzár nyitásánál a saját zárral rendesen tudod szívatni a népet, hiszen te a saját záradat már jól begyakoroltad, kívül-belül jól ismered minden trükkjét. Lakatnál mindenki egyenlő esélyekkel indul.
Szerintem érdekes még a "pillanatnyitás" is, hiszen ott kaphat az ember akár egy bútorzárat is, vagy akár egy bilincset valami trükkös zárral.
Én itt pl. egy "fordított profilú lemezstiftes Elzett" zárral indultam (sorry, de nem tudom a zár hivatalos nevét, ős régi). A versenyző kollégák egy perc alatt még azt sem találták meg, hogy egyáltalán hol kell pick-elni, merre állnak a lamellák. Pedig rém egyszerű zár, szinte egy rántásra nyílik...
Nem elfelejteni ám: szeptemberben német bajnokság. Indulunk???

Üdv: Lockpickersrác

lelkeskezdő 2010.05.12. 10:40:22

@lockpickersrac: Nem voltál itthon Húsvétkor? vártalak mint a állat.....

lockpickfan · http://www.lockpick.blog.hu 2010.05.12. 15:36:08

@lockpickersrac:

indulnék én szívesen, csak sem pénzem, sem pick-parkom nincs hozzá :(

lockpickersrac · http://lockpick.blog.hu 2010.05.12. 20:06:23

@lelkeskezdő: Voltam én!!! Vártam a jeletkezésedet...
Na, majd legközelebb!

lockpickersrac · http://lockpick.blog.hu 2010.05.12. 20:34:43

@lockpickfan: Hello Lockpickfan! Szorgalmas kommentezéssel megnyered a pick-szettet az tuti! Amúgy a verseny idejére a kölcsönzés megoldható.
Kalkulációm szerint, ha szervezünk teleautót, akkor 4 fő/autó esetén a 4 napos hétvégére, egy főre 40000.-Ft költség esik. Ebben benne van az útiköltség, szállás (3 éjszaka) és egy szerény 3-szori egész napi ellátás...
A versenyen való résztvétel ingyenes. Szerszámok, zárak, egyéb kellékek megoldhatók.

Közvetlenül a verseny előtt (verseny: szeptember 24-26) még erről majd cikkezünk, de addig is tartsátok a naptáratokban a hétvégét szabadon... :-)

Üdv: Lockpickersrác

lockpickfan · http://www.lockpick.blog.hu 2010.05.13. 10:26:24

@lockpickersrac:

Idáig csak 2 darab házi pick-el és egy szintén házi tensionnal rendelkezem.

Adnék egy jó tanácsot a lockpickereknek viszont, amit jó ha megfogadnak:

Mindíg kenjétek meg a zárat valamivel mielőtt nekiálltok pickelni!!

Én speciel fegyverolajat használok, kis palackos ballistol ( igazából ez univerzális, viszont a szaga nagyon durva!!), illetve brunoxot ( ezek vannak amúgy is itthon):).

Múltkor az új lakásom ajtaját kezdtem el pickelni, csak nem akart menni, fogtam, befújtam, s láss csodát, egyből jobban ment a dolog, finomabban jártak a pinek a zárban.

lockpickersrac · http://lockpick.blog.hu 2010.05.13. 20:29:40

@lockpickfan: Hello Lockpickfan!

Azért csak óvatosan azzal a kenegetéssel!!!

Nagy barátja vagyok én is a kenőanyagoknak, főleg az említett Ballistolnak vagy WD-40-nek, de ...

Részben egyet tudok érteni veled, tiszta vagy teljesen kipucolt zárba jó a kenőanyag: WD-40, vagy speciális zárolajozó spray, vagy grafitpor formájában, DE! Ha a zárban kosz lehet pl. por vagy korábban belefújt grafitpor, vagy régi zsír, vagy beleavasodott olaj, akkor ha belefújunk oldószeres kenőanyagot, az lemossa a koszt a rugótérbe, ott kipárolog az oldóanyag és a kenőanyag a kosszal olyan konzisztenciájú ragasztóanyagot képez, ami a stiftek lenyomásakor beragasztja a rugót és nem engedi vissza soha többé a stifteket.
Tehát a zár innentől sem pick-el, sem kulccsal többé nem kinyitható. Többnyire még szétszedni sem lehet. Legfeljebb ha hosszasan áztatod benzinben, vagy hosszan mosod pl. féktisztító spray-el... Tehát igen, ajánlott a kenőanyag, de csak okosan, átgondoltan. És légyszi NE adalékos (pl. teflonos) spray-el!!!

Kenés pickeléshez: Néha sokat tud segíteni, de néha teljesen lehetetlenné teszi a pickelést. Ugyanis a kenőanyag megszűnteti a kontakterőt a stift és a ház között. Tehát hiába járnak a stiftek finomabban a zárban, ha a stiftek nem adnak többé visszajelzést...
Tehát ismét csak okosan azzal a kenőanyaggal!

Nagyon jó és okos dolgokat olvashattok közvetlenül szakembertől itt: www.hevederzar.hu/jotudni/html/karbantartas.html

Üdv: Lockpickersrác

lelkeskezdő 2010.05.14. 09:04:19

@lockpickersrac:
Na mindegy.. Én meg azt vártam hogy te.Miután én fixen itthon voltam gondoltam ha beléptél magyarba dobsz egy üzit és hívlak a találka miatt.
Jelentem, a készletem új tagja :KLOM Körkulcs zárnyitó.

lelkeskezdő 2010.05.14. 15:07:31

@lockpickersrac: Gyerekek ez a kütyü KL-308(model:SH-574)9-13 mp altt nyitittam ki a nyomtatónk alatti lemez ( bélyegzőtároló)tárolónkat:)))))))
ma megjött az új nyomtatónk is hurrrá (HPP2055d)
király csak kár hogy 17:00-re megyek temetésre:(((

lockpickfan · http://www.lockpick.blog.hu 2010.05.14. 22:37:05

@lockpickersrac: Pont ezért használok fegyverolajat, mivel a koszt nem ragaszja.

Pl. egy ütőszegházban nagyon cinkes tud lenni egy kis beleragadt zsebpiszok is.

lockpickfan · http://www.lockpick.blog.hu 2010.05.14. 22:37:56

viszont tényleg nem kell sok, hangyányi bőven elég!

decaza 2010.05.30. 22:25:51

@lockpickersrac: fiúk!
ha beférek az autóba nézőnek (drukernek) menék a versenyre!
Üdv:decaza

lockpickersrac · http://lockpick.blog.hu 2010.05.30. 22:37:40

@decaza: Üdv!
Szívesen látunk, de nem csak drukkernek!!! :-)))
Augusztusban kezdjük az utat szervezni. Írunk cikket róla, csak figyeld a blogot!

Üdv: Lockpickersrác

Lockpicking avagy a zárnyitás művészete

Magyarországon tabutéma a zárnyitás kulcs nélkül, avagy angolul: Lockpicking. Én ennek a hobbinak hódolok és tapasztalataimat írom, hasonló gondolkodású embereket összegyűjtve. (Felelősséget nem vállalok az oldalon feltüntetett információk bármely illegális felhasználásáért.)

Szerkesztők:

Lockpickersrac:
lockpickersrac@gmail.com

Utolsó kommentek

  • Székely Balázs: Üdv nem tudom hogy Békéscsaba vagy környékén van e olyan lock picker aki esetleg szívesen megmutatná ezeket a fogásokat és eltudná magyarázni. Szívesen kipróbálnám ezt hobbi szinten már gyermek koro... (2018.03.12. 21:10) Hogyan kezdjünk el lockpickelni?
  • Mechaniker: Hello Lockpikfan! Űzöd még az ipart? Én most kezdem. Jól jönne egy kis segítség. Lehet róla szó? (2016.09.18. 15:33) Elektromos és mechanikus zárfésű működési elve
  • picvic: Sziasztok! Kezdő zárnyitó lennék, van valakinek javaslata, hogy milyen kezdő készletet válasszak. Elsősorban ajtózárakat akarok nyitni, mert cilinderbetétekből igen nagy mennyiségem van gyakorolni a... (2015.04.22. 10:40) Hogyan kezdjünk el lockpickelni?
  • Skoell: Sziasztok! Kezdő vagyok:-) Vettem egy Southord Euro Slim (c1510) szettet - a cikkek szerint ez tűnt a legjobb választásnak, és egy helyi boltban a legolcsóbb zárat - Buffo cilinder (Ecoline-Abus gyá... (2015.04.16. 23:36) Hogyan kezdjünk el lockpickelni?
  • Noel1234: Sziasztok! Klom spinner,zárnyitó érdekel...Előre is köszönöm a válszokat! jjordi123@gmail.com (2015.02.18. 18:46) Hogyan lehet saját lockpick szettem?
  • Nevada12: Azt szeretném kérdezni hogy kezdőként min szetett vegyek? Pl erről az oldalról mit ajánlanátok? shop.multipick.com/de/picksets elsösorban lakatokhoz használnám,de nem feltétlen csak arra. Köszönöm (2015.02.16. 12:24) Hogyan kezdjünk el lockpickelni?
  • Ysengrin: Van egy vadonat új 5 darabos bankkártyába rejtett lockpick szettem. Érdeklődni ysengrin [kukac] citromail {P0nt} hu címen. (2015.02.01. 16:12) Hogyan lehet saját lockpick szettem?
  • lockpick00: a tippmix1997@gmail.com-ról tudnátok véleméynyeket küldeni hogy kivásárolt már tőle ? Hogy jó minőségűt add el ,precíz , pontosan szállít? (2015.01.19. 11:54) Hogyan lehet saját lockpick szettem?
  • lockpick00: ÜDV! Mindenkinek! (2015.01.19. 11:52) Hogyan lehet saját lockpick szettem?
  • LockPickPoker: Kezdő szettet vásárolnék,vagy éppen haladót... :) Tudom van eu-s külföldi oldal,de én itthoni emberkétől vennék... thx all (2014.10.15. 16:09) Hogyan kezdjünk el lockpickelni?
  • Utolsó 20

Linkblog

süti beállítások módosítása